lunes, 26 de julio de 2010

VALLDEMOSSA CANICROSS 2010


El proper 29 de Juliol, a Valldemossa i per primera vegada, es fa un Canicross.

Aquest tindrà un recorregut mes tècnic, tranquil res per els professionals com vosaltres, farem dues passades per els carrers del poble i sortirem fins al camí forestal que du cap a El Teix, per es refugi, al km 1'5 voltarem cap a la Possessió de Sa Coma, fent la volta per la font i tornant cap el poble, sortiran uns 6km.

Els cans tindran una "piscineta" sefreix per poder veure aigua i refrescar-se les cames, na Lluna so passa d’allò mes be quan arriba’m, els guies tindran aigua al km 5, lo just per fer l'estirada cap el poble.

Com diu el meu amic Román, Quién se atreve!?, idò vinga! no li donis la raó i entra a www.canicrossmallorca.com i apunta't!!

3 comentarios:

  1. ufff... un safreig pot supossar que el meu ca es fiqui i no vulgui sortir XDD. Dius refrescar les cames i el meu es tirarà de cap. Sort que arribarà dels darrers i no molestrà als altres cans jaja.

    ResponderEliminar
  2. kiko una pregunta important: hi haurà llum ho de dur el frontal?

    ResponderEliminar
  3. efectivament... molt important.

    doncs, dissabte el vaig fer, i amb el cel tapat, vaig arribar be, es a dir amb claror, fins les 21'15 se pot anar be....

    lo que si tindrem, serà les cintes amb leeds, per marcar el recorregut, a mes haurà tres corredors que tancaran la cursa, amb frontals, per seguretat de que no agafi la fosca a qualcú i ningú es perdi......
    si vols el pots dur.

    han fet dues gotes!!

    ResponderEliminar